"בוזזים לי את העיר": הציטוטים מקבינט המלחמה

    מרדכי הלפרין No Comments on "בוזזים לי את העיר": הציטוטים מקבינט המלחמה

    בזיזת דירות שתושביה נמלטו מטילי חיזבאללה, מקלטים מוצפים במים ופרגון לגנץ ואייזנקוט: הציטוטים מקבינט המלחמה | מתוך מהדורת הבוקר

    צילום: חיים צח / לע"מ
    9:50
    20.05.24
    אבי יעקב No Comments on מרן ראש הישיבה על מכתבו המטלטל: "העם צריך להכיר בזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב'מהדורת הבוקר' (רביעי) עם בצלאל קאהן ודוד חכם, פרסמנו ציטוטים מישיבת קבינט המלחמה אמש עם ראשי הרשויות בצפון.

    ‏ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן אמר: "התושבים שלי מפוזרים בכמאתיים מלונות, אבל יש מחסור בחדרים פנויים בגלל תושבי הדרום שגם פונו. אני רוצה אבטחה מטעם המדינה כי בוזזים לי את העיר, (בגלל שחלק מהתושבים התפנו) אני משלם מכיס העירייה חצי מיליון שקל כל חודש לאבטחה פרטית".

    ראש העיר מעלות, ארקדי פומרנץ: "המקלטים שלי מוצפים מים, הם לא ראויים לשימוש", השר יצחק גולדקנופף לשרים: "כן. הייתי שם וראיתי – הוא צודק, צריך לעזור להם".

    ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה: "התיירות בעיר נפגעה אנושות – אין תיירים בעיר בדיוק כמו שהיה בקורונה, דורש שיכניסו אותנו לתוכנית פיצוי היישובים שנפגעו בנושא התיירות". דרישה אחת של אוחנה שהתקבלה, היא שמחד העירייה תאשר בניית ממ"דים במסלול ירוק – בנייה מהירה בתוך כ-4 חודשים – ומנגד המדינה תאפשר לתושבים שיבנו, הלוואות ללא ריבית עם פריסה לטווח הארוך. "אני דורש גם תוספת מיגון לצפת, זקוקים לזה כמו אוויר לנשימה", הוסיף אוחנה.

    שר החינוך יואב קיש: "אני רוצה להודות לבני וגדי שהם מבינים את חשיבות וגודל השעה וחברים בקבינט, הם מאוד משפיעים שם".

    מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי וראש מועצת מבואות חרמון ניהלו את השיח של 15 ראשי רשויות מהצפון שדיברו. שלי ניסה לקצר את השיח – ראשי רשויות זעמו: "עד שהגענו, זה לא קורה כל יום! אל תקצרו אותנו".



    0 תגובות